2014. szeptember 16., kedd

Prológus

Sziasztok! Megérkezett a prológus!!! Remélem tetszeni fog. :) Amúgy elég sokszor fogok beszélni a részek előtt, de majd úgyis megszokjátok. Megsúgom nektek, hogy ez a rész és az elkövetkező pár rész még bevezető ezért elképzelhető, hogy az eleje unalmas lesz és ezért ezer bocsánat. Majd megpróbálom a részeket turbózni de nem ígérek semmit. Na akkor befejeztem a mesedélutánt, jó olvasást! :D ( Hagyjatok nyomot magatok után! :) ) 


Sage Donoven vagyok egy átlagos és unalmas 18 éves lány. Legjobb barátnőmmel Perrie-vel élek egy albérletben, Londonban. A szüleim 7 éves koromban meghaltak ezek után árvaházba kerültem ott "raboskodtam" több mint hat évet míg nem nevelő szülőkhöz kerültem. Nagyon kedvesek és jószívűek voltak de mióta betöltöttem a 18-at útjaink külön váltak és nem tartottuk a kapcsolatot. Azóta egy ruhakereskedésben keresem a kenyerem. Nem fizet sokat de a lakbérre meg a napi szükséges dolgokra pont elég. A gimnáziumot már befejeztem de az álmaim főiskolájára nem vettek fel, így hát várhatok még egy évet -remek. És akkor most jön a nagy kérdés, mi a helyzet a szerelmi ügyeimmel? Semmi. Nincs senkim és nem is volt, Perrie elég gyakran próbálkozott össze hozni valakivel de sosem alakult fényesen -néha miattam, na jó mindig miattam- az első randim a srácokkal. De nem is baj, mert szerintem egyik sem volt hozzám való és különben is én nem csak egy éjszakás kapcsolatokat keresek hanem szeretnék egy komoly párkapcsolatot. Tudom, hogy kint mászkál London utcáin az a bizonyos nagy Ő és azt is tudom, hogy rám fog találni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése